19.2 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Ο ανανεωμένος ιστότοπος staralliance.com προσφέρει βελτιωμένη λειτουργικότητα για τους επιβάτες της Συμμαχίας

Η Star Alliance, η μεγαλύτερη Αεροπορική Συμμαχία του κόσμου, συνεργάζεται πλέον με τη Skyscanner, την πολυβραβευμένη παγκόσμια μηχανή αναζήτησης ταξιδίων, προκειμένου να επιτρέψουν στους ταξιδιώτες που επισκέπτονται τον ιστότοπο της Star Alliance να αναζητήσουν πτήσεις, τιμές ναύλων και να πραγματοποιούν απευθείας κρατήσεις με τις αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Συμμαχίας.

Αυτή η λειτουργία, εύκολα προσβάσιμη, σε συνδυασμό με τα διαδεδομένα εργαλεία αναζήτησης lounges, διαθεσιμότητας πτήσης και άλλων υπηρεσιών που σχετίζονται με τα ταξίδια, χρησιμοποιεί τη μηχανή αναζήτησης ναύλων της Skyscanner, συνδέοντας απευθείας τον χρήστη με τους ιστότοπους των αεροπορικών εταιρειών-μελών της Συμμαχίας, για άμεση αγορά.

Ο ιστότοπος, ο οποίος συμπληρώνει τους επιμέρους ιστότοπους των 28 αεροπορικών εταιρειών-μελών, σε εννέα γλώσσες, έχει παράλληλα υποβληθεί σε ουσιαστική ανανέωση. Ο συνολικός σχεδιασμός είναι πιο φιλικός προς τον χρήστη και παρέχει πιο σύντομους τρόπους μετάβασης προς τις πιο συχνά επισκέψιμες λειτουργίες του ιστότοπου, τόσο σε υπολογιστές, όσο και σε κινητές συσκευές.

Με περισσότερες από 18.800 καθημερινές πτήσεις από και προς 1.300 αεροδρόμια σε 193 χώρες, η Συμμαχία προσφέρει πλέον παγκόσμια κάλυψη της τάξης του 98%. Οι νέες δυνατότητες επιτρέπουν επίσης στους πελάτες να βρίσκουν παγκόσμιες συνδέσεις που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ταξιδιωτικές τους ανάγκες.

«Με την ανανεωμένη δυνατότητα αναζήτησης ναύλων των αεροπορικών εταιρειών της Συμμαχίας, η οποία κατέστη εφικτή χάρη στη συνεργασία μας με τη Skyscanner, ανταποκρινόμαστε στα σχόλια και στις ανάγκες των επιβατών της Συμμαχίας, προσφέροντας μία υπηρεσία που επιτρέπει στα μέλη μας, που είναι τακτικοί επιβάτες, να προβαίνουν εύκολα σε κρατήσεις με τις αεροπορικές εταιρείες – μέλη της Star Alliance και να απολαμβάνουν τα οφέλη της Star Alliance», δήλωσε ο κ. Jeremy Drury, Director Digital & E-Services της Star Alliance. «Οποιαδήποτε κράτηση μπορεί να γίνει στις ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών-μελών της Συμμαχίας, μπορεί πλέον να πραγματοποιηθεί μέσα από τον ιστότοπό μας», ανέφερε ο κ. Drury, προσθέτοντας: «Ανυπομονούμε να διερευνήσουμε περαιτέρω δυνατότητες με τη Skyscanner».

«Οι ταξιδιώτες βρίσκονται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε στη Skyscanner. Μέσω της ιδιόκτητης τεχνολογίας και των χαρακτηριστικών που διαθέτουμε, προσπαθούμε να απλοποιήσουμε την αναζήτηση ταξιδίων», δήλωσε ο κ. Hugh Aitken, Senior Director Strategic Partnerships της Skyscanner. «Αυτή η νέα δυνατότητα, η οποία είναι διαθέσιμη χάρη στη συνεργασία μας με τη Star Alliance, αποτελεί παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο θα εργαστούμε από κοινού για να προσδώσουμε ακόμη μεγαλύτερη αξία στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού του ταξιδίου τους.»

Η νέα δυνατότητα αναζήτησης του ιστότοπου είναι μία από τις πολλές ψηφιακές πρωτοβουλίες που αναπτύσσει η Συμμαχία με τις εταιρείες – μέλη της, προκειμένου οι επιβάτες να την αξιοποιήσουν μέσα από την εφαρμογή τεχνολογιών αιχμής. Περιλαμβάνουν υπηρεσίες, όπως: η παρακολούθηση των αποσκευών, η επιλογή θέσης κατά την κράτηση, η εύρεση των lounges και των Gold Track στον έλεγχο ασφαλείας, καθώς και η επικύρωση του αριθμού μέλους των frequent flyer επιβατών της Star Alliance.

Κοινοποιηση αρθρου

Τελευταια Νεα

Samsung: Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το Galaxy AI σε συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα...

Η ΔΕΠΑ Εμπορίας επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο...

Το Netflix… σκοράρει ψηλά στην Ελλάδα – Στο 38% το μερίδιο αγοράς του

Το streaming τηλεοπτικό περιεχόμενο αναπτύσσεται ραγδαία στην Ελλάδα από το 2020 Γράφει η Μαρία Μόσχου Υψηλές πτήσεις κάνει το Netflix στην Ελλάδα, αποτελώντας την μεγαλύτερη...

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την...

Συνεργασία Grid Telecom – Quadrivium Digital για τη δημιουργία νέου καλωδιακού σταθμού προσαιγιάλωσης στα Χανιά

H Grid Telecom, θυγατρική εταιρεία και φορέας τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών του Ανεξάρτητου Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ) και η Quadrivium Digital, ενώνουν τις δυνάμεις τους...